صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / شکست دادن بلیط‌های شرط‌بندی فوتبال

شکست دادن بلیط‌های شرط‌بندی فوتبال

شرط بستن به روی بازی فوتبال مثل خوردن هات‌داگ و پای‌سیب در روز چهارم جولای با زندگی آمریکایی‌ها گره خورده است و لذت بردن از بازی فوتبال در فصل زمستان از راه می‌رسد! فرقی نمی‌کند که شما کجا کار می‌کنید چون صحبت از فوتبال حین ساعت ناهار و رفتن به استخر تبدیل به بازی می‌شود. چقدر خوب می‌شود اگر بتوانید آخر هفته پز برنده شدن خود در یک شرط‌بندی سر فوتبال را بدهید.

اصطلاح پارلی در شرط‌بندی به معنی شرط بستن تمام بردهای قبلی خود به صورت یکجا است (فرض کنید ۱۰ دلار در بازی بلک‌جک شرط‌بندی می‌کنید و برنده می‌شوید. سپس مجموع ۲۰ دلار را در دست بعدی شرط‌بندی می‌کنید.) بنابراین شرط‌‌بندی ورزشی دست کم شامل دو شرط، شرط اصلی به همراه مجموع بردهای بازی دوم، می‌شود. برای بردن در این شرط‌بندی، بازیکن باید در تمام موارد تیم برنده را درست انتخاب کند. هر بازی که نتیجۀ  آن مساوی شود، «خنثیچ» تلقی می‌شود، به این معنی که اگر شرط‌بندی به روی سه تیم انجام شده باشد، تنها دو بازی حساب می‌شود و بازی مساوی نه به عنوان برد محسوب می‌شود و نه به عنوان باخت. البته، بعضی از دلالان غیرقانونی شرط‌بندی بازی مساوی را به عنوان باخت در نظر می‌گیرند.

کازینوی دلاویر در خلیج شرقی و نوادا در غرب به روش قانونی شرط‌بندی می‌کنند.

شرط‌بندی فوتبال

امتیاز قابل انتظار

هر چقدر تعداد تیم‌های منتخب در شرط‌بندی بیشتر باشد پول بیشتری نصیب بازیکن می‌شود. به همین دلیل بسیاری از بازیکنان به امید برد مبلغ هنگفت بازی‌های زیادی را انتخاب می‌کنند. متاسفانه، به خصوص از آنجایی که هر بازی یک امتیاز قابل انتظار دارد، انتخاب هشت تا ده تیم برنده به صورت متوالی تقریبا غیرممکن است(۱۰۰۰ به ۱). دلالان برای این که افراد را به شرط‌بندی به روی هر دو تیم ترغیب کنند، امتیاز قابل انتظاری در نظر می‌گیرند به طوری که وقتی یکی از تیم‌های بازی طرفداران بیشتری داشته باشد، امتیاز قابل انتظار منفی ۱۴ است وبرخی بازیکنان ترجیح می‌دهند به روی تیم مورد علاقۀ خود شرط‌بندی کنند درحالی که برخی دیگر این امتیاز را در نظر گرفته و روی تیم ضعیف شرط می‌بندند. اگر به روی تیم مورد علاقه و پرطرفدار شرط ببندید، درواقع یعنی از ۱۴ امتیاز صرف نظر کرده‌اید. در این صورت تیم پرطرفدار باید با بیش از دو تاچ داون برنده شود تا شما در شرط خود پیروز شوید! اگر امتیاز نهایی ۱۴-۲۸ باشد، دقیقا ۱۴ امتیاز، آن وقت شرط مساوی و «خنثی»است. تیم پرطرفدار دست کم باید با اختلاف امتیاز ۱۵ برنده شود تا شرط پیروز شود.

از طرف دیگر اگر تیم توسری خور(تیمی که محبوب نیست) را انتخاب کنید، ۱۴ امتیاز به امتیاز نهایی تیم شما اضافه می‌شود. در این صورت اگر تیم شما با اختلاف امتیاز ۱۵-۲۸ ببازد، امتیاز قابل انتظار نهایی ۲۸-۲۹ می‌باشد و تیم شما در واقع پیروز شرط شده است. پارلی به این معناست که شما دست کم باید در دو شرط‌بندی شرکت کنید و برندۀ هر دو شرط شوید.

شرط‌بندی فوتبال از طریق مجموع امتیازات بازی

دلالان نه تنها برای بازی امتیاز قابل انتظار تعیین می‌کنند بلکه در هر بازی براساس مجموع امتیازات نیز امکان شرط‌بندی اضافی در اختیار قماربازان قرار می‌دهند. اگر در قسمت شرط‌بندی به گوشتان خورد که «حد نصاب امتیازات ۴۸ است» به این معنی است که اگر مجموع امتیازات به دست‌آمده در بازی بیش تر از ۴۸ باشد، کسی که روی بیش از ۴۸ شرط بسته برنده می‌شود. و برعکس اگر کم‌تر از این عدد امتیاز به دست آید، کسی که روی کم تر از ۴۸ شرط بسته برنده می‌شود. اگر بازی با مجموع دقیقا ۴۸ امتیاز به اتمام برسد، آن وقت مساوی شده و «خنثی»است.

بسیاری از افراد از مجموعه شرط‌های مختلفی استفاده می‌کنند. هر بازی از نظر نحوۀ پرداخت، یکسان تلقی می‌شود. اگر در نوادا تنها به روی یک تیم شرط ببندید باید برای بردن ۱۰ دلار، ۱۱ دلار شرط ببندید (و اگر برنده شوید، ۲۱ دلار). هنگام شرط‌بندی به روی دو تیم، شانس شما ۵/۱۳ است. این به این معنی است که به ازای هر ۵ دلاری که شرط می‌بندید، با بردن دو تیم ۱۸ یا ۱۳ دلار برنده می‌شوید.

شانس در شرط‌بندی فوتبال

بیشتر کارت‌های شرط‌بندی فوتبال حداقل شامل شرط‌بندی به روی سه بازی (تیم و یا امتیاز قابل انتظار) می‌شوند و شما تا ۱۲ بار حق انتخاب دارید ولی حدنصاب بسیاری از دلالان تا ده تاست. به عنوان «امتیاز طلایی»برای بازیکنانی که از ۱۰ پیش‌بینی به ۹ مورد جواب درست داده‌اند، پرداخت ۲۵ به ۱ پیشنهاد می‌شود. رسیدن به این امتیاز بسیار دشوار است. در اغلب کارت‌های شرط‌بندی، دست کم چنین شانس‌هایی را می‌توانید ببینید:

  • ۳ Teams 6-1
  • ۴ Teams 10-to-1
  • ۵ Teams 20-to-1
  • ۶ Teams 40-to-1
  • ۷ Teams 75-to-1
  • ۸ Teams 100-to-1
  • ۹ Teams 150-to-1
  • ۱۰ Teams 300-to-1

 

اما به کارت‌های شرط‌بندی فوتبال نیمه امتیازی، پرداخت‌هایی تا سقف ۱-۶۰۰ یا حتی ۱-۸۲۵ پیشنهاد می‌شود. شانس بردن شرط به روی سه تیم از ۱-۷ شروع و با ۱-۱۰۲۳ به روی ده تیم تمام می‌شود پس به برد ۱۰ بازی امیدوار نباشید. در عوض، برای پوشش دادن امتیاز قابل انتظار،به روی سه یا چهار تیم تمرکز کنید.

شکست دادن کارت‌های شرط‌بندی

برای انتخاب بهترین تیم برای پوشش دادن تفاضل امتیازات نیاز نیست همیشه تیم پرطرفدار را انتخاب کنید. در حقیقت، از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ تیم توسری خور در هر بازی در ۵۱٫۲۶ درصد موارد پوشش دهندۀ تفاضل امتیازات بوده است. یادتان باشد کارت شرط‌بندی خود را به سه یا چهار تیم محدود کنید، فعلا از خیر امتیاز قابل انتظار بگذرید و فقط برای جبران آن تیم‌ها را انتخاب کنید.

حواستان باشد کارت شرط‌بندی را به دقت بررسی کنید تا ببینید مساوی شدن بازی باعث برد می‌شود یا باخت! بعضی از کلوپ‌ها مانند ساوث پوینت و کانری درمقایسه با مواردی که در بالا فهرست شده برای نتیجۀ مساوی پول بهتری می‌دهند. همین طور یادتان باشد بررسی کنید که نحوۀ پرداخت به یک نفر است یا برای یک نفر زیرا این مورد در شرط‌بندی‌های سه یا چهار تیم تفاوت زیادی دارد.

مرحلۀ بعد این است که باید تمام احساسات خود را کنار بگذارید و تنها براساس نحوۀ عملکرد قبلی تیم‌ها، تیم برنده را انتخاب کنید. اگر بازیکنان اصلی تیم مصدوم هستند بهتر است از شرط‌بندی به روی آن بازی صرف نظر کنید. همین طور سعی کنید در هر بازی که یک طرف آن یکی از تیم‌های بسیار محبوب قرار دارد، به روی تیم بازنده شرط ببندید زیرا ممکن است امتیاز قابل انتظار کمی برای تیم پرطرفدار زیادی بالا باشد. برای مثال، بیشتر مردم همیشه به روی تیم کابوی‌ها (حتی زمانی که بد بازی می‌کنند) شرط می‌بندند و این گونه شما می‌توانید یکی دو امتیاز اضافی ببرید. همین طور ممکن است به روی تیمی که طی دو سال گذشته قهرمان سوپر بال شده، بیشتر شرط‌بندی شود. بررسی کنید و اگر تیم بازنده در حال حاضر بهتر بازی می‌کند و به خصوص اگر بازی در استادیوم شهر آن‌ها برگزار می‌شود، به روی آن شرط ببندید.

نکات آخر

اگر در زمینۀ شرط‌بندی به روی بازی فوتبال تازه کار هستید،سعی کنید از مجموع امتیازات اکتسابی هر تیم استفاده کنید. این امتیازات در اغلب روزنامه‌ها و در اینترنت تحت عنوان «رده بندی» قابل مشاهده است. مجموع امتیازات را تقسیم بر تعداد بازی‌ها کنید تا میانگین به دست آید سپس میانگین امتیاز تیم‌ها را با هم مقایسه کنید و متوجه می‌شوید که امتیاز نهایی هر تیم چقدر است. البته که این فقط در حد تخمین و ارزیابی است. موفق باشید

این مطالب را نیز ببینید!

چیت شیت تگزاس هولدم

در تگزاس هولدم پس از آن که فلاپ توزیع می‌شود، می‌توانید اوت‌ها را بشمارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *